Als u met uw bedrijf op een beurs staat wilt u een aantal dingen bereiken. U wilt uw bestaande klanten zien en aan u binden en hen informeren over uw nieuwe producten of diensten. U wilt zo veel mogelijk nieuwe klanten ontmoeten en registreren. Over het algemeen zijn de meeste bedrijven niet uit op directe verkoop tijdens een beurs. Als u er voor kiest om aanvullende promotie te gebruiken, wilt u daarmee deze doelen ondersteunen en bereiken.
Digitale kunst cadeau
Het kunstkantoor kan voor u een zeer effectieve vorm van promotie verzorgen. Een deel van uw stand wordt ingericht als fotostudio. In de studio wordt een digitale foto gemaakt van de bezoeker. Met behulp van de aanwezige apparatuur wordt de foto verwerkt tot een digitaal kunstwerk. De bezoeker kan meekijken en heeft direct invloed op het tot stand komen van het definitieve kunstwerk. Het werk wordt niet gelijk meegegeven, maar laten afgedrukt en opgestuurd.
hoe werkt het
Deze promotie is opgebouwd uit een aantal fases. - Het bestaande klanten bestand wordt uitgenodigd voor de beurs. In de brief wordt vermeldt, dat de klant een bijzonder cadeau krijgt, als hij op de stand langs komt. - Bestaande klanten komen langs de stand en gaan op de foto . Zij krijgen binnen enkele minuten een bijzonder persoonlijk kunstwerkje te zien. - Nieuwe klanten kunnen ook op de foto. Om het kunstwerkje thuis te kunnen ontvangen, moeten zij alle relevante n.a.w. gegevens in vullen. - Tijdens de beurs kan gemaakt werk al getoond worden via een beamer. - Na de beurs wordt het werk gepubliceerd op de website. - Na de beurs ontvangt de klant een e-mailbericht dat het werk online staat. - Na ruim een week ontvangt de klant het gemaakte werk thuis, aangevuld met relevante documentatie van het bedrijf.
Promotionele waarde
- Het werk wordt gemaakt met een aantal voorbewerkte sjablonen. Deze sjablonen worden voorzien van logo en huisstijl van het bedrijf. - Het werk kan afgeleverd worden in een lijst met bedrijfsnaam. - De klant krijgt iets zeer persoonlijks wat verbonden is met uw bedrijf. - Het werk is uniek, artistiek en eigentijds men zal dit niet snel wegdoen. - De klant wordt een aantal malen herinnerd aan uw bedrijf.